Re: [Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie - dlugie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 2 Gru 2004, 10:33:00 CET

I Slawek napisal:
>zadziwiło mnie, że przyjęcie do WOSM było zdaniem
>seascauta czymś co jakąś odnowę uczyniło.

No tak, Slawku, tylko w 1996 roku nie moglismy WIEDZIEC czy czlonkostwo w WOSM cos zmieni w ZHP czy nie, ale WIERZYLISMY ze jednak zmieni.

W moim odczuciu zmienilo i to wiele, a mogloby i jeszcze wiecej gdybysmy madrze korzystali z przynaleznosci do z WOSM i WAGGGS.

Ale tak naprawę chodzilo mi o postulat wspolpracy pomiedzy organizacjami ktory deklarowal Piotr. Jednak jezeli jedna organizacja robi cos ewidentnie na niekorzysc drugiej - to gdzie szukac pol wspolpracy?

Seascout