ODP: [Czuwaj] Re: Polityk o Harcerstwie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 2 Gru 2004, 13:20:52 CET

Przeszło, ale osobiste poglady mówią mi, że niewiele ZHP na tym stracił, że
wspomne tylko proces sądowy z ZHP-1918 i trwająca do tej pory modę wśród
pewnej części ZHR obrzucania nas wyzwiskiem "komuchów" i "ZHP-1956".

Dominik Jan Domin