ODP: [Czuwaj] Poglądy DJD było Re: Polityk o Harcerstwie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 3 Gru 2004, 11:29:10 CET

SUPER! Już drugi raz dorobiłe sie własnego tematu!

A co do pogladów: W Słupsku nikt nie przeszedł do ZHP-1918, albo nic na ten
temat nie wiem. W Toruniu jestem od 1996 i tez nic na ten temat nie wiem.

Znani mi z mediów przedstawiciele ZHP-1918, proces o nazwę i współcześnie
padające wyzwiska "ZHP-1956" - kreuja takie, a nie inne poglądy.

A przy okazji: w słupskim hufcu ZHP do ostatnich chwil służył ks. infułat,
przed wojną wizytator GKH-y ZHP, instruktor ZHP, nigdy nie myslący o
przechodzeniu gdzieś indziej. Miałem m. in. takich wychowawców - i stąd może
moje wredne poglądy.