Odp: [Czuwaj] Wędrownictwo wg Orzecha było: PROTEST

Krzysztof Urman krzysiu40 w wp.pl
Nie, 5 Gru 2004, 23:17:37 CET

Dnia 5-12-2004 o godz. 22:46 wyw. Marcin \Orzech\ Orzechowski napisał(a):
> Ja nie napisałem tego, że wędrownicy to nie jest to samo co harcerze starsi :-)
> Proszę dobrze wczytać się w tą wiadomość ;)

napisałeś, że powstał nowy pion, Wędrowników >:) a to nieprawda. Powstał jedynie słuszny pion harc. st.

Wiem co mówie :) bom spędził ten łikend z Referatem Wedrowniczym z Zach. Pom.
(pozdro dla 4-ech pań :)

Krzysiek Urman

Wiele prezentów, niskich cen, oryginalnych pomysłów -
- wygodnie i w sam raz na gwiazdkę ...bo już czas na:
http://klik.wp.pl/?adr=www.zakupy.wp.pl%2Fswieta.html&sid=276