ODP: [Czuwaj] konkurs lewa reka

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 20:00:26 CET

Pierwsza wersja która do mnie dotarła:

Bo w prawej trzymali broń.

Druga wersja która do mnie dotarła:

Bo był to znak rozpoznawczy tylko kasty / klubu najlepszych, kto nie
wiedział jak podac ręke - ten wiadomo, że nie był wtajemniczony.

Mój pokretny rozumek mówi, że obie wersje moga byc słuszne, i że mogło byc
jeszcze 18 powodów innych.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin