[Czuwaj] konkurs lewa reka

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 8 Gru 2004, 16:43:52 CET

From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>

> Ja uważam, że jeśli w ogóle jeszcze ma być ten temat roztrząsany, to bez
> sensu gadać o piciu i paleniu. To akurat oczywiste sprawy, widoczne
> konkretne. Więc jeśli macie zamiar toczyć jakieś debaty, to raczej o
> pozostałych punktach.

Piotrze!
Szczesliwy jestes, ze dzialasz w oragnizacji, w ktorej kwestie picia i
palenia to sprawy oczywiste.

U nas, jezeli ten temat jest oczywisty, to - w skali zwiazku - w druga
stronę. Pic troche mozna, ale kulturalnie byle sie nie upijac. I raczej nie
przy dzieciach (ci bardziej ideowi - zdecydowanie nie przy dzieciach). Palic
raczej nie mozna.
A zabawne u nas jest (na co mi ostatnio zwrocila uwage znajoma, ktora taka
sytuacje obserwowala), ze osoby, ktore swobodnie pija palenie uwazaja za
naruszanie 10 pPH.

Ja debaty o innych punktach toczylem i bede toczyl. Jednak w ZHP potrzebne
sa, moim zdaniem, obie dyskusje.
Poglebianie rozumienia pozostalych punktow i rozstrzygniecie - ze wszystkimi
konsekwencjami - drazliwej sprawy, ktora jest wlasnie sprawa picia i
palenia.

pozdrawiam
olek