[Czuwaj] 1 procent

Dariusz Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 8 Gru 2004, 23:17:01 CET

> Kampania 1% miala ruszyć od 1. grudnia.
> Nie ma sie wiec o co gorączkować - to dopiero tydzien minał
> :-)
>
> pozdrawiam
> olek

Olku
 nie pokoi mnie to  że dzis  dostałem z hufca dowody  wpłaty na  1 procent
a tam figuruje  konto  hufca  te  bierzące. Rodzice zaczynają się pytać i
mówić ,że znowu spimy  bo nic niewiadomo. Na stronie GK była informacja  że
beda  subkonta  dla hufców  nawet i ona  znikneła   ale  za to  mówi sie  o
kampani   robiącej  prze  firmę , nawet  nie ma linka na stronę 1 procenta
.Gdzie nawet nie ma  podziękowania  takiego  ogólnego  dla  wszystkich ,
którzy w w tym roku wpłacili nam  pieniądze.Zobacz strone  www.zhr.pl  oni
ruszyli  26 listopada , a my ??????????

Darek Mołodecki