[Czuwaj] Skladki - jeszcze raz

Czw, 9 Gru 2004, 11:53:52 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, December 09, 2004 11:12 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Skladki - jeszcze raz

> From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>

> Moze byc w swietle obu tych przypadkow :-)
> A na koncu Twoje osobiste zdanie.
> moze tak byc? :-)

To może odwrotnie, najpierw moje osobiste zdanie
:-)
Jest dla mnie oczywiste że obowiązkowe składki członkowskie
winny być przez członków płacone.
I to jest moje osobiste zdanie w tym "temacie" .

Ale problem tkwi w tym co mamy robić gdy dany członek
tych składek nie płaci.

Zaś odrębna sprawą jest wadliwość uchwały RN.
I to nawet nie wadliwość jej "litery",
która jest "osłabiajaca"
ile jej "ducha".

W świetle obecnej(nowej) uchwały - TAK
ALE.....
Pytaniem jest dlaczego:
"........druzyna zebrala 60% skladek od realnego stanu liczebnego........" ?
Dlaczego tylko 60% a nie 100%
"....od realnego stanu liczebnego...."
I od odpowiedzi na to pytanie zależy dalsze działanie.

Czesław