RE: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 10 Gru 2004, 08:52:31 CET

[goja73] ciekawe piotrze, bo ryczałtowcy muszą złożyć pity do końca stycznia
stąd w ubiegłym roku 99% z nich przepadło dla 1% - w tej grupie znajduje się

mnóstwo osób prowadzących jednoosobowe firmy (osiedlowe sklepiki, drobni
rzemieślnicy, itd. - czyżby na nich nam nie zależało? mieli być podstawą
gospodarki rynkowej); osobiście nie wierzę, po kilkunastu ubiegłorocznych
rozmowach, że zechcą skorzystać z możliwości złożenia korekty zeznania
podatkowego, to ludzie którzy często sami się rozliczają, więc nie będą
dążyli do poświęcania swojego czasu dla US,
twoja argumentacja, ze styczeń jest nieważny w żaden sposób mnie nie
przekonuje

goja73
goja73 w o2.pl
gg 2002518