ODP: [Czuwaj] polsko - niemiecka współpraca skautowa

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 10 Gru 2004, 16:42:17 CET

xvszczep.w.interia.pl <- strona mojego dawnego środowiska, niegdyś
współpraca ze skautami z Niemiec kwitła silnie, jak jest teraz - nie wiem,
ale można by ich zapytać.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin
www.trygryfi.harc.pl