[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Aleksander Senk senk w post.pl
Sob, 11 Gru 2004, 08:49:36 CET

From: "mistrz44" <mistrz44 w poczta.onet.pl>

Zbychu!

Napisałes..

Moglbym ci przypomniec, ze napisalem o tym tak:

>Moze fakt, ze nie masz moralnych uprawnien by uczyć innych, ze wlasna
>zachcianka nie jest dobrym uzasadnienie dla lamania nakazów PH?

oraz

Napisales tez:
>Tylko wciąż nie potrafisz wyjasnić, po co chcesz
>prowadzić dorosłych ludzi do pełnej abstynencji.

Moglbym przytaczac wiele przypadkow, w ktorych uzsadanialem moj poglad
Poglad, ktory glosi, ze instruktorzy muszą byc abstynentami by moc do niej
prowadzic mlodziez (a nie, jak piszesz, prowadzic doroslych ludzi do pelnej
abstynencji).
Moglbym tez - ale tym razem bez powodzenia - szukac Twoich rzeczowych
kontrargumentow w tej sprawie.

Moglbym wiele jeszcze innych argumentow dawac i o wielu rzeczach
przypominas, ale jaki w tym sens?

Ty jako cynik, ktory potrafi zdeptac kazdego, kto ma inne zdanie niz ty,
ktory swiadomie manipuluje innymi, ktory przybiera inne nazwiska i pisze z
innych kont, by osmieszac zdanie kontrdyskutantow i tak tego nie
przeczytasz.
A nawet jak to zrobisz - przemielisz cudze zdanie w papkę, przekrecisz ich
argumenty i dopiero z tak spreparowaną wypowiedzią bedziesz polemizował
"odkrywając" cudza mialkosć.

Zenuje mnie to. Bardzo.
I nie mam ochoty podejmować zadnych rozmow z Toba, Druhu Harcmistrzu.

olek