RE: [Czuwaj] Anonim bylo: polsko - niemiecka współpraca skautowa

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Sob, 11 Gru 2004, 09:01:30 CET

aż tak anonimowy nie jestem,
jak wygłaszam jakieś kontrowersyjne poglądy (może niezbyt często :P)
zwykłem się podpisywać
(zresztą jakiś tam kontakt był umieszczony)

goja73
hm. Grzegorz Jurek
skarbnik hufca Łódź-Widzew
goja73 w poczta.onet.pl