[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Sob, 11 Gru 2004, 10:06:44 CET

zachcianki
cycków

> A ja głupi myślałem że dla zaspokojenia głodu !
> Oj głupi ja głupi !
> :-)))))))))
>
> Czesław

Mnie się tez tak wydawało.
Ale potem przyjrzałem się tym podstępnym
degeneratom bliżej.
Argument żywieniowy był często nadużywany.
One to robią podstępnie, niby chcą jeść, a potem
tylko mamlają.
Powiem więcej- to jest jakiś spisek, chyba
inspirowany, bo one
wszystkie tak robią. Co gorsza, dziewczynki też
!!!!
Nie wiem, czy to nie przez tą zgniliznę moralną z
UE
:)))
M44

---