[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Sob, 11 Gru 2004, 23:58:26 CET

> takie postawienie sprawy nie zawiera więcej treści jak stwierdzenie
> "chcesz należeć do naszej bandy, to nie pij"
> i wygląda na to, że nic więcej nie jesteśmy w tej sprawie zaoferować.

Ależ ja się w pełni zgadzam ze zdaniem, że ten zapis powinien być inny.
Niekoniecznie wyróżniający się od reszty prawa stylem i konstrukcją.

Ale jednoczesnie - jeśli mamy taki wykaz zasad jak PH i daje się on
przestrzegać w 100% (ten zapis) - to zła wola głównie jest powodem
nieprzestrzegania.
A tak się akurat składa że brak chęci do przestrzegania prawa jest dla mnie
decydujący.

pozdrawiam
Marcin Skocz