[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Nie, 12 Gru 2004, 16:21:49 CET

----- Original Message -----
From: "Wojciech Godoń phm" <goferek w harc.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, December 11, 2004 1:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

korzystania  z tego  co
odpowiedzialny.

> Hmmm szkoda, ze nie napisałeś jaką piastujesz
funkcje bo nie wiem jak sie
> odnieść. Najchętniej skwitował bym to
milczeniem, lecz nie potrafię.
> Czy Prawo mówi "nie spożywa napojów
alkoholowych" czy też " spożywa napoje
> alkoholowe w sposób odpowiedzialny".
>
> To moze zmieńmy Dekalog: nie nie będzie: "nie
zabijaj" tylko zabijaj tab,
> żeby nikt nie zauważył i nikomu nie działa się
krzywda"

> A ja mówię OBŁUDA i takim "morderczym"
spojrzeniom na Prawo Harcerskie mówię
> wielkie NIE !!!
Sory, kolejny nawiedzony.
NIC nie jest czarne ani białe.
Dekalog mówi "Nie zabijaj" , ale w Piśmie świętym
jest też
oko za oko, ząb za ząb.
Nie zabijaj- ale masz prawo do obrony własnego
życia i
zabicia kogoś w obronie własnej lub obronie kogoś,
niektórzy
 twierdzą że i czegoś.
Twoje podejście jest najgorszym z możliwych-
najgorszym dla
 grupy wiekowej, w której system nakazowy już nie
zdaje
 egzaminu.
Trzeba wiedzieć, PO CO jest dany zapis, jaki ma on
osiągnąć
efekt, jaka jest jego myśl nadrzędna.
To trudne.
Ale powiedzenie "nie bo nie" albo "tak, bo tak" to
żaden argument.
M44

---
Checked by AVG anti-virus system