[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

g00rek g00rek w wp.pl
Nie, 12 Gru 2004, 21:14:18 CET

Dnia 12 grudnia 2004, Marcin Skocz wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

MS> Ja tylko twierdzę, że jakkolwiek trzeba je zmienić, to dopóki (miejmy
MS> nadzieję szybko) go nie zmienimy powinniśmy dążyć do realizacji jego
MS> zapisów. Także tych które możemy w 100% wypełnić...

pax, pax :)

No właśnie, bo to dwie dyskusje różne tak na prawdę...

1. Jest jak jest i co mamy w związku z tym robić?

2. Co zmienić, aby było lepiej?

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"