[Czuwaj] jeden procent

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pon, 13 Gru 2004, 17:21:05 CET

----- Original Message -----
From: "Aneta tlen1" <aneta777 w o2.pl>

> mam pytanie co do 1 procenta...na co faktycznie moge wydac go i z kim
> mam sie rozliczyc?? bo nie moge od nikogo uzyskac odpowiedzi, wszyscy
> mowia chyba mozesz...

Ale kto pyta? Komendantka hufca? Druzynowa? Chcesz wydawac to w czyim
imieniu? Hufca? Druzyny?
Jesli nie jestes komendanka to powinien udzielic Ci pelnej informacji
komendant hufca, jesli te pieniadze Ci przekazywal.
Nie udalo mi sie znalezc jakichs panstwowych uwarunkowan prawnych nt. temat.
A strona ZHP o 1% http://www.1procent.pl/ niestety nie odzywa sie w ogole
(fakt ten pomine ze smutkiem milczeniem).
Ze niemalym zdziwieniem musze tez dodac, ze strona ZHR-u
http://www.1procent.zhr.pl/dar/glowna.php?id=12 rowniez nie udziela nam
zadnych informacji, poniewaz zaden link prowadzacy do dokumentow PDF
poswieconych temu tematowi, rowniez nie dziala!

Natknalem sie jedynie na krotka notke na stronie http://www.jedenprocent.pl/
poswieconej organizacjom pozytku publicznego (niestety nie wiem kto jest jej
tworca).
-----------------
" Pieniadze przekazane w ramach jednego procenta sa atrakcyjne równiez z
tego powodu, ze dysponent (podatnik) nie wskazuje sposobu ich wykorzystania,
organizacja musi je po prostu przeznaczyc na realizacje celów, ale to ona
sama podejmuje decyzje, które cele i jakie dzialania beda z tych srodków
finansowane."
Czyli ogolnie mowiac, moze wykorzystac je do finansowania dzialanosci
statutowej.
Gdybys napisala na co chcesz wydac te pieniadze, to latwiej byloby
odpowiedziec czy mozesz.

phm. Jerzy Lukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP