[Czuwaj] jeden procent

Slawomir Was slawek w wasie.pl
Pon, 13 Gru 2004, 22:41:39 CET

> na wszystko na co masz ochote pod jednym warunkiem ze wiaze sie to z
celami
> statutowymi ! innych ograniczen nie ma ! oczywiscie pieniadze mozesz
> otrzymac jako zaliczke od komendanta hufca i musisz sie z nich rzliczyc
> fakturami !!!!!! a w opisie faktury zaznaczyc ze to sa wydatki finansowane
> 1 %
> milego wydawania
> czywaj Tomasz Lebek RN ZHP

To bardzo w skrócie odpowiedz. Chyba warto zagladnac do ustawy
http://pozytek.ngo.pl/labeo/app/cms/x/20972
Tam napisano co jest dzialalnoscia pozytku. I na to mozna wydac kaske.
A ZHPowskie propozycje do 1% zauwazylem na:
http://sponsoring.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0024,0028

Ps. Bardzo mi sie nie podoba ten nowy uklad stron...
SW
1% podatku dla ZHP przekaz na konto nr 31 9527 0007 0000 5122 2000 0001
NIC NIE TRACISZ!
Jesli masz zwrot Urzad Skarbowy zwróci Ci o 1% WIECEJ!.
Jesli masz doplate zaplacisz o 1% MNIEJ!