[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 22:12:37 CET

From: "marcin" <maycin w pf.pl>

> a stwierdzenie, że "karny,  posłuszny rodzicom i wszystkim swoim
> przełożonym" oznacza, że jest wierny dobrowolnie wybranej drodze, tradycji
> narodowej oraz potrafi współdziałać z przełożonym w realizacji celów nie
> jest naciąganiem?
> jeśli słowo karność i posłuszeństwo oznacza to co napisał Mirowski, to
> niepicie może oznaczać to co ja wymyśliłem.

jezeli karnosc i posluszenstwo w harcerstwie znaczy to, co napisal Mirowski,
to rowniez "nie pije...." znaczy w harcerstwie to, co napisał Mirowski.

Powiedzi, proszę, skąd w Was wszystkich przekonanie, ze Wasza interpretacja
PH jest rownie wartosciowa co interpretacja kogos takiego jak Mirowski?
Naprawde uwazasz, ze macie takie samo, jak on, prawo do mowienia tego, co w
harcerstwie sluszen, a co nie?
Macie porownywalne przezycia? Poziom intelektualny? wiedzę? doswiadczenie
harcerskie? przemyslenia? Czy macie podobnie silny charakter?

Kurcze... to naprawde fascynująca sprawa.. Skad w tym dzisiejszym pokoleniu
20-30 latkow takie silne przekonanie co do wlasnej nieomylnosci? Skad to
lekcewazenie dla tradycji? dla doswiadczen przeszlych pokoleń? Skad ta
pogarda dla tych, ktorzy nie uwazają, ze to co nowe musi byc lepsze, a to,
co stare musi byc gorsze?
Opowiedz troche o tym, jezeli mozesz.. prosze..

pozdrawiam
olek