[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 22:18:16 CET

From: "g00rek" <g00rek w wp.pl>

> Wytłumaczę. po lewej stronie postawiłeś "zwykłe osoby" a po prawej
> "świętych", tak mnie się przynajmniej wydawało.

Swietych?
Wydawalo mi sie, ze sw. byl tylko Tomasz...

Czy tabelki:
Co różni Parasola od Małkowskiego
Co rózni Olka od Kamińskiego
Co rózni G00rka od Mirowskiego

albo:
Co różni Parasola od Cyzngis-hana
Co rózni Olka od Aleksandra Macedońskiego
Co rózni G00rka od Juliusza Cezara

są juz lepsze?

Widze, ze z tym porownaniami rzeczywiscie slepa uliczka...

> I właśnie dlatego
> śmieję się, bo przywodzi mi na myśl podobne traktowanie przez ciebie
> MAłkowskiego, Kamińskiego i św Tomasza.

Św. Tomasz byl przypadkiem. Moglem wstawic kogos innego, kto nas trzech
przewyższa intelektem, sila oddzialywania przekonan, nowoczesnościa i
swiezością mysli, doswiadczeniem, przezyciami.

pozdrawiam
olek