[Czuwaj] Owoce, pestki, swieci i zarozumieli instruktorzy

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 14 Gru 2004, 23:38:58 CET

Witam,

Michal 'g00rek' Gorecki byl uprzejmy odpisac
na moj list tak:

> Bo do tego służy pl.rec.harcerstwo
a gdzie to jest napisane, jesli jako moderator listy
moglbys mi laskawie wskazac

> Czuwaj od zawsze miała charakter bardziej akademicki z
> dyskusjami właśnie takimi - akademickimi, które może
> niekoniecznie odpowidają nastawionym na efekty.
no coz, wypada mi tylko napisac, ze ja pamietam
takie "zawsze" kiedy rozmawialismy goraco o rzeczach
zdecydowanie bardziej konkretnych tak, ze nawet
po kilku niekonkretnych rozmowach jak o:
- prawie harcerskim
- ZHR a ZHP lub odwrotnie
oba te watki zostaly wpisane do regulaminu
nowej listy, ktora zakladal Witek jako
przyklady jalowej dysputy - pamietasz?

Poza tym gratuluje pewnosci wypowiedzi "od zawsze"

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl