[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 15 Gru 2004, 00:08:56 CET

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

> Ruch, przepraszam za pomylke
> Stosujac dalej analogie - jestesmy w tym samym sadzie.
>Ej, to jest fajna analogia.

Wietrze podstep...
:-P

>Jeszcze jedno pytanie:

Slucham! :-)

>Znaczy jeżeli zdecyduje się odpaść i wyrośnie ze manie nowe drzewo,
>to będę w harcerskim sadzie?

Mowilismy o sadzie skautowym, nie? :)

>Albo odrzucając analogię: Czy SHK Zawisza jest według Ciebie organizacją
>harcerską? Czy należy do ruchu harcerskiego?

Wg mnie jest organizacja skautową.
SHK najwiecej czerpie z dorobku FSE, z nia sie utozsamia.

Faktem jest, ze niektorzy jej przedstawiciele uwazaja sie za harcerzy, ale
to dlatego, iz rozumieja te nazwe jako niedoslowne tlumaczenie slowa skaut.
(moje zdanie to efekt dziesiatek rozmow z członkiem RN SHK)

>Czy organizacja, która odrzuci
>abstynencją, będzie organizacją harcerską?

Moim zdaniem - nie.
Choc skautowa - jak najbardziej moze byc.

pozdrawiam
olek