[Czuwaj] Reaktywacja

Śro, 15 Gru 2004, 00:10:12 CET

Dnia wtorek, 14 grudnia 2004 12:15, Aleksander Senk napisał:

> Widzisz, S00hy...
> Ale moze byc tez tak, ze czlowiek zacznie sie buntowac przeciw temu, ze
> wieża moze sie poruszac tylko prostopadle lub rownolegle do krawedzi
> szachownicy, a laufer tylko na ukos..

Tak jak w siatkówce, kiedyś się grało do 15 i można było tylko rękami, a teraz
do 25 i można też nogą. Ale nikt nie przestaje tego nazywać siatkówką. A weź
obejżyj sobie mecze koszykówki sprzed 20 lat...

Dobra już kończę, bo wiem, że takie przysrywanie jest wkurzające. Pracuję nad
programem pozytywnym

--
czuwaj !
parasol