[Czuwaj] BŚP Kraków (z Forum ZHP)

Śro, 15 Gru 2004, 15:02:06 CET

Z Forum ZHP
http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=2231&page=0#26240

-

Byłem, jak co roku, na Wawelu i w Bazylice Mariackiej na tegorocznym
powitaniu
w Krakowie Betlejemskiego Światła Pokoju.
Z radością zobaczyłem prawie półtora tysiaca harcerek i harcerzy !
To jest już doroczne wielkie święto w Krakowie, szkoda że
moim zdaniem nie wykorzystujemy w pełni tego naprawdę pięknego wydarzenia.
Przychodzą Krakowianie po Światło, przychodzą chętnie dziennikarze i władze.
Za rok trzeba z tego dnia uczynić jeszcze większą okazję do spotkania ze
społeczeństwiem.
JE x Kardynał Macharski powiedział w swym Słowie o nas coś niezwykle
pięknego
" Jesteście Strażnikami Światła Chrystusa. To Wy młodzi daliście mnie dziś
tyle Światła Chrystusa/..../
Opiekujcie się własnym światłem, rozpalcie to Światło Serca w sobie, światło
ognia, MIłości i PRAWDY"
Czy te słowa nie są najpiękniejszą nagrodą za naszą harcerską służbę ?
I jeszcze jedno, moje maleńkie radosne spostrzeżenie.
Gdy po odejściu procesji do zakrystii żaspiewała cała Bazylika Modlitwę
Harcerską
/ brawa dla wspaniałego chóru !/
ksiądz Kardynał cofnął się cichutko do drzwi zakrystii i stojąc oparty o
pastorał śpiewał z nami wszystkimi !
Radosnych Świąt !

Wilk Samotnik

Z Forum ZHP