Re: [Czuwaj] drużyny - koedukacyjne i monoplciowe - kiedy i dlaczego

g00rek g00rek w wp.pl
Sob, 18 Gru 2004, 13:36:20 CET

Dnia 18 grudnia 2004, Anna Nowakowska wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

AN> Pomyślałam, że rozwieję trochę wątpliwości i posłużę danymi:
AN> w ZHP w dniu 1.01.2004 czyli stan spisu z ubiegłego roku było
AN> 487 drużyn MĘSKICH
AN> 581 drużyn ŻEŃSKICH
AN> 6777 drużyn KOEDUKACYJNYCH

AN> Pozdrawiam
AN> Anka Nowakowska

No proszę! Czyli jednak trochę...
Muszę popytać moich znajomych skautów jak to u nich wygląda. Ktoś ma
jakieś doświadczenia skautowe w tej kwestii?

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"