RE: [Czuwaj] o przyszłość

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pon, 20 Gru 2004, 11:28:29 CET

Witam,

Pawel Rozdzestwienski byl uprzejmy napisac:

> Ciekawi mnie czy można w hufcu Mokotów prowadzić drużynę
> koedukacyjną w ZHP?
> Jeśli nie to z jakich to przepisów wynika?
nie jestem pewien czy zrozumialem pytanie
poniewaz jego skladnia jest dosc oryginalna, ale jesli
chodzilo o to, czy mozna w naszym hufcu prowadzic druzyne
koedukacyjna to odpowiadam: oczywiscie ze mozna
i takie u nas sa - chociazby z tego powodu przeszla
z ZHR do nas Pomaranczarnia.

Najczesciej powstaja u nas / istnieja koedukacyjne
druzyny wedrownicze (takie jak np. Olka Senka) chociaz
sa tez wedrownicze druzyny niekoedukacyjne (jak moja byla).

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl