[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pon, 20 Gru 2004, 13:24:00 CET

Witam wszystkich,

Marcin Bednarski byl uprzejmy napisac:

> Badania CBOS przeprowadzone w 2003 roku na reprezentatywnej
> grupie 15-latków.
[...]
> Ojcowie w tych kategoriach znajdują się dużo dalej
> (odpowiednio 31%, 34%, 6%)
> Na pewno są sfery, w których ojcowie są ważniejsi.
> Są jakieś różnice?

dzieki za te dane - na pewno wykorzystamy je
na naszym podobno "nienormalnym" kursie:-)
Mam jednak nadzieje, ze byc moze przydadza sie
one tez na tych podobno "normalnych" czyli koedukacyjnych
kursach bo tam, moim zdaniem, beda bardziej potrzebne
niz u nas...

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk