Re: [Czuwaj] Kursy druzynowych trochę statystyki

g00rek g00rek w wp.pl
Pon, 20 Gru 2004, 20:58:20 CET

Dnia 20 grudnia 2004 tajemniczy i nikomu nie znany seascout
zidentyfikowany przez moich ludzi jako Rafał Klepacz, zamieszkały
(czego bezczelnie nie podaje) w mieście zwanym Radomiem, które, jak
wynika z moich obliczeń położone jest na południe od Warszawy - w
którym to mieście obecnie przebywa (chytrze wcale nas o tym nie
informując), posiadający, co z łatwością ustaliłem, stopień harcmistrza,
noszący, o czym wcale nie wspomniał, zielono-czerwoną chustę, szczyczący
się (co także licząc na naszą niewiedzę ukrył) jedną z dwóch w Polsce
Złotą Odznaką Ratownika Medycznego, będący, jak łatwo wykryć w
archiwach, Kierownikiem Wydziału Badań I Analiz Głównej Kwatery Związku
Harcerstwa Polskiego, posiadający małżonkę posługującą się dla
niepoznaki kryptonimem Agnieszka_OK, (po zdemaskowaniu - Agnieszka
Ogrodzka-Klepacz (harcmistrzyni)) był uprzejmy napisać:

sgp> Kiedys regulamin listy zabranial wpuszczania troli i
sgp> podobnych wkrętów w celu podkręcania dyskuji... ten regulamin
sgp> jeszcze obowiązuje?

Nie, po prostu jeśli pisze się posta o wyraźnie ironicznym brzmieniu
nalezy czasem postawić choć jeden emotikon lub akronim.

Bo ja na przykład też nie wiem, czy Tomek pisał na poważnie dążąc to
jakże wspaniałego widowiska rekonstrukcyjnego, czy tylko sobie
poironizował...

sgp> Seascout
(i jeszcze dla zmyły nosi mundur lądowy!)

pozdrawiam

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"