Re: [Czuwaj] składki, spis, członkostwo ZHP

Paweł Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Wto, 21 Gru 2004, 10:14:09 CET

> Decyduje przyjęcie rozkazem do druzyny i pisemna deklaracja (a dla osob
> ponizej 16 r.z. - zgoda rodziców)
> Wszystko jest w instrukcji w sprawie przydzialu sluzbowego.

Przyznam, że nie znalazłem w tej instrukcji zapisów o rozkazie drużynowego i
pisemnej deklaracji członkowskiej.
Jest tylko informacja o zgodzie rodziców.

Pojawiło się za to kolejne pytanie:
Skoro przydział służbowy powinno wpisać się do książeczki harcerskiej to czy
tę książeczkę wręcza się w momencie złożenia oświadczenia o przystąpiniu do
ZHP?
Jeżeli tak, to oznacza to, że książeczkę harcerską może (a w zasadzie
powinien) posiadać "nie-harcerz".
Jeżeli nie, to oznacza to, że członków ZHP "nie-harcerzy" nie obejmuje punkt
13 tej instrukcji, który brzmi:
"Przydział służbowy członka ZHP odnotowywany jest odpowiednio w legitymacji
zucha, książeczce harcerskiej, książece instruktorskiej lub legitymacji
działacza ZHP".

phm. Paweł Dobosz,
Hufiec Piaseczno

Dla menedzerow! >>> http://link.interia.pl/f1842