[Czuwaj] Swieta...

basiafm basiasmola w poczta.fm
Czw, 23 Gru 2004, 13:24:16 CET

Hello czesiek,

Tuesday, December 21, 2004, 9:47:36 PM, you wrote:

chn> -----Original Message-----
chn> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
chn> [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Aleksander Senk
chn> Sent: Tuesday, December 21, 2004 5:15 PM
chn> To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
chn> Subject: Re: [Czuwaj] składki, spis, członkostwo ZHP

chn> From: "Paweł Dobosz" <pawel.dobosz w interia.pl>
chn> [ciach]

chn> My tak robimy.
chn> Ale jak rozwiazać Twój problem, to ja nie wiem.

chn> Czesiu! Ratuj!
chn> :-)

chn> PC======================================
chn> Mam tu pewien problem.
chn> Do chwili obecnej nie miałem okazji
chn> zobaczyc nowych wzorów książeczek.
chn> (Nie mogę doprosić się z Biura GK ZHP
chn> pliku z decyzją Naczelnika ZHP
chn> zawierająca wzory nowych książeczek)
chn> A właśnie od tego jak one wyglądają
Kochane Harcerki i Instruktorki, kochani Harcerze i Instruktorzy,

zeby w Nowym Roku spelnily sie wszystkie Wasze plany co do zmieniania
swiata na lepsze i zeby wszyscy wokol potrafili docenic, pomoc,
zrozumiec, zachecic do dalszego dzialania:)

Tego zycze Wam i sobie, a takze Swiat pelnych wypoczynku, a potem
zdwojonej energii do bycia aktywnym i tworczym:))))
Do siego roku!!

Barbaska Wojtaszek (Hufiec Debica)

--
Best regards,
 basiafm                            mailto:basiasmola w poczta.fm