[Czuwaj] Juz ruszyla?

Miroslaw Lach (MiLek) mirek w czuwaj.net
Śro, 17 Lis 2004, 10:39:05 CET

Witold Węgorkiewicz wrote:
> Z tego co wiem, Mirek Lach, administrator naszego serwera, pracuje w tej
> chwili nad usunięciem dwóch problemów - załącznika do każdego emaila, oraz
> tekstu "*** SPAM ***" w temacie. Jak tylko uda się rozwiązać problem - dam
> Wam znać.

Tekst SPAM - poprawilem jeszcze wczoraj wieczorem - tak jest jak robi
sie kilka rzeczy na raz - zapomnialem odczulic go na grupe :D

Z zalacznikami moze byc problem - pojawiaja sie tylko w jednej sytuacji
-=> "Content-Type: multipart/mixed" w najgorszym wypadku wylacze
tymczasowo stopke grupy dodawana automatycznie przez system.

  Miroslaw Lach (MiLek)
  mirek w czuwaj.net