[Czuwaj] Juz ruszyla?

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 17 Lis 2004, 17:12:46 CET

From: <milo99 w o2.pl>

> W ramach przypomnienia pozwole sobie na cytat, może On rozwieje Twoje
wątpliwości:

Pamietam ten list.
Pozwolilem sobie nawet na niego odpowiedziec proponujac rozwiazania jedynego
powaznego, moim zdaniem, problemu.

Pozostale argumenty zupelnie mnie nie przekonuja.
:-)

Przeniesienie listy takze rodzi problemy. Pal licho czuwaj - ale jak znam
zycie, za jakis czas na tym serwerze bedzie sporo list i trzeba bedzie
skakać miedzy yahoo a tym serwerem.

Jest mi to jednak na tyle obojetne, ze nie bedę dyskutował.
Proponuje tradycyjne glosowanie (yahoo daje taką mozliwość ;-) i po sprawie.

pozdrawiam
olek