[czuwaj] Senior chce pwd.

rafran w tlen.pl rafran w tlen.pl
Pią, 19 Lis 2004, 15:12:32 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 19, 2004 2:29 PM
Subject: Re: [czuwaj] Senior chce pwd.

> Przychodzi druh senior (65 lat) na spotkanie KSI i mówi:
>
> - Chcę otworzyć próbę przewodnikowskš.
>
> I co Wy na to?
>
> hm. Adrian Łaskarzewski
> KSI Hufca Szczecin Pogodno
>
> ---------------------------
> Nie otwierać
>
> Stopnie instruktorskie nie są dla seniorów tylko dla instruktorów. Jak
> będę
> miał chwilkę to chętnie napiszę dłużej o moim spojrzeniu na seniorów
> generalnie.
>
> Kowlak

> [...]
Czy Z-ca Przewodniczacego Kregu Seniora jest funkcja instruktorska, czy nie?
;)))

Viking-Szczecin

In principio erat Verbum, et Verbum erat apud Deum, et Deus erat Verbum.
Hoc erat in principio apud Deum.
Omnia per ipsum facta sunt, et sine ipso factum est nihil, quod factum est;
in ipso vita erat, et vita erat lux hominum,
et lux in tenebris lucet, et tenebrae eam non comprehenderunt.

EVANGELIUM SECUNDUM IOANNEM (1, 1-5)