Re: [Czuwaj] zgłoszenia biwaków

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Sob, 20 Lis 2004, 10:42:11 CET

> Czy ktoś może mi podać formalne podstawy wymogu zgłaszania biwaków?
>
> Zaznaczam, ze nie chodzi mi o opinie, ale o konkretny przepis - związkowy
> najlepiej państwowy.
>
> Z góry dziękuję!
> Marcin Skocz

2.8. Biwak

Jest jedną z form działalności drużyny harcerskiej, starszoharcerskiej,
wędrowniczej i wielopoziomowej
w zakresie krajoznawstwa i turystyki, organizowaną w czasie roku
harcerskiego i jako forma NAL/NAZ w czasie akcji letniej i zimowej. Biwak
może trwać do 5 dni (z przejazdami włącznie) i musi być zatwierdzony w
macierzystym hufcu (Karta biwaku stanowi załącznik 1 do niniejszej
instrukcji). Komenda Hufca jest zobowiązana zgłosić wykaz organizowanych
biwaków, w ramach HAL/HAZ, do komendy chorągwi na 7 dni przed ich
rozpoczęciem.
Biwaki nie podlegają zatwierdzaniu w kuratorium oświaty jak placówki
wypoczynku.

To wyciag z instrukcji HAL ze strony
http://www.haliz.zhp.org.pl/instrukcje/instr_organiz.doc

Zaznaczam, że osobiście przeciwny jestem zgłaszaniu biwaków do KCh.
Wystarczy że te informacje są w hufcach.
SW