Re[2]: ODP: [Czuwaj] bia³o-czerwona chusta

basiafm basiasmola w poczta.fm
Sob, 20 Lis 2004, 15:34:03 CET

Czuwajcie,
od razu tlumacze, ze absolutnie nie mialam na mysli druzyny PATRIA ze
Swinoujscia, gdyz dopiero dzieki listowi Przemka blizej sie z nia
zapoznalam poprzez swietna strone www:)
Natomiast przekazawszy wlasnie swoja "stara" 77 DSH "Puszcza" i zalozywszy 11
DH -jeszcze bez nazwy- dumamy wlasnie Rada Druzyny nad barwami i nazwa
i plakietka, itd. Poniewaz zastepy samodzielnie wymyslily sobie nazwy
Husaria, Bia³e Or³y, Pomarañczki (od Pomarañczarni warszawskiej) oraz
£osie, to mamy twardy orzech, zeby teraz znalezc jakis wspolny
mianownik i nazwe jakos je jednoczaca. I wczoraj wlasnie wlaczyl mi sie tryb lacinski i wymyslilam
PATRIE, bo miesci sie w tym i Husaria i Biale Orly najbardziej,Pomaranczki jako symbol SzSz
i £osie, co prawda mniej niz zubry, ale zawsze bardziej niz renifery
nawiazujace do rodzimej fauny:) I zaczelam sie zastanawiac nad
barwami...

PCC> jaki czerwony jaki czerwony -> wrrr
no taki, jaki jest na fladze... Jak to pisze Maria Pawlikowska -
Jasnorzewska: "bia³o - krwawy (...)opatrunku, ktory zwiesz sie
sztandar..." oraz Czes³aw Janczarski: "Powiewa flaga, gdy wiatr siê zerwie
A na tej fladze biel jest i czerwieñ, Czerwieñ to mi³osc, biel serce
czyste..."

PCC> Prawa autorskie © Patria On-line Wszystkie prawa zastrze¿one."
to znaczy bialo-bordowe zastrzezone? plus bordowe berety?

PCC> Uwa¿amy ¿e jest bardzo stosowna !
PCC> Powiedzia³ to nawet nasz Prezydent A.Kwa¶niewski w Ogrodach Prezydenckich
PCC> w 60 rocznice Powstania Warszawskiego ->
PCC> http://www.uznam.net.pl/~chaber/portal/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showpic&pid=476&orderby=dateA
gratuluje swietnego ujecia oraz w ogole druzynki!!!

PCC> Za¶ co do Bia³o-Czerwonych takie chusty dostali harcerze którzy pe³nili
PCC> s³u¿bê przy kombatantach w Pa³acu fajne wygl¹dali szkoda ¿e
PCC> repezentacyjnie nie mog³o by byæ tak ustalone z góry bo to robi³o wa¿enie
to znaczy zeby wszystkie druzyny reprezentacyjne mialy bialo-czerwone?

A ja dalej nie wiem... Zaczelam sie zastanawiac tez nad czarnymi
chustami z bialo-czerwonym paskiem... Ladnie by sie komponowaly z
czarnymi getrami i ewentualnie czarnymi beretami, chociaz w lecie
slonko by przygrzewalo, oj przygrzewalo...
dzieki za Wasze opinie!!:)
papapa
Barbara Wojtaszek

--
Best regards,
 basiafm                            mailto:basiasmola w poczta.fm