[Czuwaj] Nic ś miesznego

Pablo pablo w people.pl
Nie, 21 Lis 2004, 23:44:08 CET

On 21/11/04 11:38 PM, "milo99 w o2.pl" <milo99 w o2.pl> wrote:

> Poszukuję wszelkiego rodzaju humoru harcerskiego, czy to w formie pisanej czy
> graficznej.Ale humoru z jajem, nie wólgarnego.W myśl zasady- śmiejmy się z
> samych siebie.Chodzi o coś wartego umieszczenia w gazecie, z czego naprawdę
> będzie można się pośmiać.Jeśli macie takie materiały, znacie kawały bądź
> wiecie gdzie to znaleźć dajcie znać.Myślę, że reszta listowiczów też z chęcią
> się tym zainteresuje.

Witam!
Kiedys w "Playboyu" byl taki rysunek, szlo mniejwiecej to tak:
Przelatuje UFO nad obozem harcerskim i ufoki z uwaga spogladaja na harcerzy
w mundurach, podpis byl taki: "Notuj, Ziemie zamieszkuja male zielone
stworki"

Moze gdzies to znajde ale kolekcjonowanie tego miesiecznika jest rodzinnym
hobby od jakis 8 lat.

CZUWAJ!
  Pawel PABLO Baluta
    www.pablo.w.pl