Re: [Czuwaj] Nic śmiesznego

filiposmanski w o2.pl filiposmanski w o2.pl
Wto, 23 Lis 2004, 08:53:55 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: milo99 w o2.pl
Do: togro <togro w togro.pl>, " Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Data: Sun, 21 Nov 2004 23:38:36 +0100
Temat: [Czuwaj] Nic śmiesznego

> [...]
>
>Poszukuję wszelkiego rodzaju humoru harcerskiego, czy to w formie pisanej czy graficznej.Ale humoru z jajem, nie wólgarnego.W myśl zasady- śmiejmy się z samych siebie.Chodzi o coś wartego umieszczenia w gazecie, z czego naprawdę będzie można się pośmiać.Jeśli macie takie materiały, znacie kawały bądź wiecie gdzie to znaleźć dajcie znać.Myślę, że reszta listowiczów też z chęcią się tym zainteresuje.
>
>Pozdrawiam
>
>pwd. Kamil Kusiak
>Red.Nacz. Harcerskiego Miesięcznika Integrującego Środowiska "HarcMIŚ".

Trudno będzie znaleźć, chyba że listowicze tobie pomogą i przyślą coś śmiesznego. Ja mogę opowiedzieć pewną historyjkę, która mi utkwiła w pamięci. Siedziałem kiedyś na HBT na punkcie z samarytanki. Oczywiście były przygotowane pytania, patrole przychodziły i odpowiadały jak to zwykle bywa. Miałem jedno pytanie które dotyczyło krwotoków. I przychodzi patrol Arka, pytam się ich: "jak dzielimy krwotoki?" a odpowiedz brzmiała :   "no ...  nożem" mówi Arek.

Pozdrawiam
Filip