[Czuwaj] Kodeks Wędrowniczy + figa z makiem

Śro, 24 Lis 2004, 08:43:38 CET

Dnia środa, 24 listopada 2004 08:38, Przemysław 'Chaber' Chabros napisał:

> Halo napiszcie jak u was dzieje. Marcin prosil o pomoc a tu figa z makiem.
> Przecierz nie bede mu pisal na liscie jak u nas w druzynie sie realizwije
> idee wedrownicze ;p. Marcin potrzbuje info z innych srodowisk ;>

Ja myślę, że to pytanie trzeba powtórzyć. Tak się niefortunnie złożyło, że
pojawiło się ono dokładnie wtedy kiedy przenoszono listę na nowy serwer.
Pomijając, że niektórzy mogli jej w ogóle nie dostać, to utonęła w ogólnym
szale na meldowanie się na nowej liście i dyskusji o potrzebie tej zmiany.

--
parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net