RE: [Czuwaj] Czuwaje dwa - czyli czas zrobić porządek w listach :-)

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Śro, 24 Lis 2004, 15:33:34 CET

: Ale pamiętam tez niesławne bounce serwera, maile od ludzi "odblokuj
: mnie" i inne takie. Sam prosiłem nie raz Witka o to, by skombinował
: serwer na listę dyskusyjną. I co? Udało się ;)

No właśnie. Kolejny problem. Dodałem konto do Yahoogroups, aby połączyć
archiwa. Konto jest i działa, ale jako owner tej listy - w ogóle go nie
widzę. Zaznaczyłem, żeby emaile wysyłane z nowego serwera na Yahoo nie
wracały. Yahoo twierdzi, że maili nie rozsyła (kiedy loguję się jako
CzuwajList), jednak mailserwer Yahoo jest innego zdania i emaile jeszcze
wracają - albo do niedawna wracały - na listę. A z konta Ownera (kiedy
loguję się jako Witek) konto CzuwajList w ogóle nie istnieje.

Ot i całe Yahoo. Gdybyście chłopaki (piszę do Olka i Soo) porządzili sobie
listą i poodbierali emaile od różnych osób które się zapisały ale ich nie
ma, albo wypisały ale są... Jeny - to jest najgorsze: ktoś się wypisuje z
listy, a lista wali w niego emailami przez tydzień, a on wali do mnie, że go
lista spamuje. A jak ja mam go usunąć, skoro Yahoo twierdzi, że on nie
istnieje?

: Co prawda marzy mi się serwer dedykowany z fajnym softem i interface
: postawiony specjalnie dla ZHP na którym będzie można samemu zakładac
: fora hufców, szczepów drużyn czy innych jednostek. Może ten serwer to
: spełni kiedyś? Zobaczymy.

No i będzie. Spełni się. Obiecuję :-)

Pozdrawiam

Witek