Re: [Czuwaj] zgłoszenia biwaków

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Czw, 25 Lis 2004, 10:13:02 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>

> Ja wiem że z mojej strony to pewnie lenistwo
> ale czy mógłbyś wskazać fragment tego rozporzadzenia
> mówiacy o tym ze obowiazuje ono takze stowarzyszenia ?

Faktycznie lenistwo :))
Od poczatku wydania tego rozporzadzenia, a nawet jeszcze za czasow "starego"
walkowalem intensywnie ten temat - "Czy to rozporzadzenie nas dotyczy?".
Moja odpowiedz jest taka: To zalezy ktora strona bedzie miala lepszego
adwokata! :)
Ale, jak to mowia, "na wszelki wypadek" i dla wlasnej wygody stosujmy sie do
tego rozporzadzenia.
A "interpretacje prawna" ;) w oparciu o moj poglad, napisze troszke pozniej,
jak bede mial chwile wolnego czasu.

phm Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP