Re: [Czuwaj] zgłoszenia biwaków -rozporządzenie

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 25 Lis 2004, 21:51:02 CET

----- Original Message -----
From: "marcin" <maycin w pf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 25, 2004 10:45 AM
Subject: Re: [Czuwaj] zgłoszenia biwaków -rozporządzenie

> zajrzałem do rozporządzenia i mam pytanie:
>
> co to jest kurs "kierowników obozów wędrwonych"
> czy ktos taki widział, albo w takim uczestniczył?

Uczestniczyłem w takim kursie i uzyskałem uprawnienia potwierdzone stosownym
kwitem, że mogę być organizatorem wycieczek szkolnych i obozów wędrownych.
Chociaż jak zapisywałem się na ten kurs w WOMie, to informowano mnie, iż
jest to szkolenie dla kandydatów na kierowników placówek letniego i zimowego
wypoczynku dzieci i młodzieży. Ot taka sobie pomyłka. No ale kurs odbyłem.
Zaiste nie wiem czym to się różni od innych, bardziej ogólnych uprawnień.
Ale skoro jest kurs, to pewnie gdzieś są też przepisy wymagające takowych
uprawnień. :-)

phm. Piotr Giczela HO
Łuków

---