RE: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 26 Lis 2004, 09:56:57 CET

-----Original Message-----
From: Aleksandra Kozubska [mailto:kozubska w harcerstwo.net]

>Witam!
>Zaczęła się kiedyś na czuwaju dyskusja o programie "Każdy inny - wszyscy
>równi", który to nie przypadł do gustu "Naszemu Dziennikowi". Jeśli dobzre
>pamiętam, zakończyliśmy na tym, że wiekszość nie widziała programu na oczy.

>Ku swojemy zdziwieniu znalazlam go w pdfie na stronie wydziału
>programowego.
>Czekał tam na nas cały czas :o)

Ten żydomasoński program napisany przez technokratów z Brukseli, w celu
zniszczenia "tradycyjnych wartości rodzinnych"? Propagujacy tą.. eee.. tfu
tfu "tolerancję". Nasza brygada "mocherowych beretów" już szykuje pikietę.
;-)
A na serio - wielokrotnie już pisałem jaki to świetny program, nie będe wiec
się powtarzał - polecam.

Jeśli już jesteśmy przy ciekawych rzeczach zamieszczonych w necie, to
zachęcam do ściągnięcia  materiału "Argos" dotyczącego badania kultury
organizacji. Polecany w najnowszym Czuwaju przez Anitę Regucką-Kwaśnik, a
przetłumaczony przez jak zwykle niezawodną Nestorke.

Do ściągnięcia tutaj: http://www.csi.zhp.org.pl/dokumenty/argos.doc

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ