Re: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Pią, 26 Lis 2004, 11:16:28 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 26, 2004 10:57 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

>Rozumiem ze chodzi Ci , o ocenę tej broszurki ?

Chodzi mi o odpowiedź na pytanie: Dlaczego nie wiesz czy warto?
Jeśli w odpowiedzi zawrze sie też ocena tej broszurki, będzie mi tym
bardziej miło. :-)

PC======================================================
Nie wiem dlatego że z wakacyjnej lektury tej bruszurki
pozostał mi pewien niesmak.

Pamiętam że zmartwiło mnie zaliczenie formalne
ułomności płciowych...do mniejszości.
Ta "poprawność" jest moim skromnym zdaniem
(i innych moich znajonych) wychowawczo błędna.
Druga sprawa wydaje mi się poważniejsza.
Nie uznaję "wychowania międzykulturowego"
Nie można wychowywać do wszystkiego
- bo to oznacza wychowanie "do niczego".
Można wychowywać we własnej kulturze wzbogaconej o wiedzę
o tym co się wokół zmienia i w szacunku dla innych etc.
Poważnie, tą część broszury uważam za szkodliwy bełkot.
Część scenariusze jest "niskiego lotu".

Szczegółowo będę mógł napisać gdy znajdę chwilę
którą będę mógł stracić
na jej powtórne przeczytanie.

W "Nasz Dziennik" atakując o tą broszurę ZHP
wypisali brednie i pomyje,
ale broszurka to  też kit.
Takie bywają skutki łaszenia się na unijną kasę bez pomyślunku.

Czesław