Re: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Pią, 26 Lis 2004, 11:43:55 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 26, 2004 11:25 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of czesiek.harcerstwo

W "Nasz Dziennik" atakując o tą broszurę ZHP
wypisali brednie i pomyje,
ale broszurka to  też kit.
Takie bywają skutki łaszenia się na unijną kasę bez pomyślunku.

Czesław

--
Wielkie ROTFL :):):) Czesiu za to ostatnie zdanie :):):):)

A na jaką to unijną kasę połaszczył się ZHP - bez pomyślunku.

A czy ja napisałem że to bezpośrednio ZHP
na nią się "połaszczył" ?
A tak z ciekawosci, to kto, wg Ciebie sfinansował tą broszurkę ?

Czesław