[Czuwaj] "Rzeczowa dyskusja"

Pią, 26 Lis 2004, 14:29:20 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 26, 2004 1:20 PM
Subject: Re: [Czuwaj] "Rzeczowa dyskusja"

> Nie zrozumiesz tego niestety, bo samo ogłoszenie i idea przedzjazdowej
> dyskusji kierowana jest do osób myślących pozytywnie o zmianach w Związku
> i o działaniach innych instruktorów,

Ależ bardziej pozytywnie i optymistycznie myslącej,
o zmianach w ZHP,
odemnie osoby ze świecą nie znajdziesz
:-)))))))

Tyle że Twój oczekiwany kierunek zmian nie musi
nie musi być zgodny z tym jakiego ja oczekuję.
Bo chyba mam prawo oczekiwac czego innego ?

> A jak ktoś chce coś napisać, to jeśli da znać,
> to dostanie nawet dwa tygodnie więcej.

Trzymam za słowo.

> (Licząc oczywiście na aktywny udział w przedzjazdowej dysksusji).

Mozesz na mnie liczyć. Jak na Zawiszę

Czesław