Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

Pon, 29 Lis 2004, 10:48:43 CET

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 29, 2004 10:30 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

> Pisałem pytanie o kurs dla drużynowych drużyn artystycznych, a tui
> po raz kolejny temat zszedł na dysputy o... :)
> a moze ktos odpowiedzic w tej sytuacji na pytanie konkretnie?
> czy macie jakies wiesci o kursie dla druzynowych o specjalnosci
> artystycznej?
> licze na konkrety w tym internetowym gigancie myśli nieuczesanych :)

Konkret jest taki że w chwili obecnej nie ma w GK
inspektoratu drużyn artystycznych.
A nie sądzę by ktoś za nich to zrobił.
Niech Twoja druzynowa zwróci się o informacje do
Wydziału Specjalności GK ZHP
wydzial.specjalnosci w zhp.org.pl

Dla przykładu,  lotnicy planują taki kurs
w Krakowie 19-28.08.2005
przy okazji II Zlotu Druzynowych

Czesław