[Czuwaj] Do List Ownera (By ło: Nic ś miesznego)

Ra-Deck RadekPa3 w wp.pl
Pon, 29 Lis 2004, 14:55:34 CET

pieknego dnia 11/29/04 2:21 PM, milo99 w o2.pl z adresu milo99 w o2.pl raczyl
rzec:

> Czekam więc na zapchanie mi skrzynki pocztowej:) Bedę bardzo wdzięczny. ale
> proszę na adres milo_99 w o2.pl.

Witku, a może skoro jest nowa lista, nowe możliwości itd... może można
wrócić do pomysłu FTP listy? Można by się powymieniać różnymi pożytecznymi
materiałami wzorem np. wielu grup dyskuskusyjnych.

Na szybko przychodzą mi do głowy: pdfy z różnistymi materiałami - od
metodycznych po wzory dokumentów organizacyjnych, harcerskie piosenki
(nieoZAIKsowane - bo to zaboli!), skany plakietek, znaczków pocztowych czy
metalowych o wiadomej tematyce... Może nawet archiwum fotograficzne z
"imprez historycznych". (mam tak mało swoich fotek z PZHSów - może ktoś ujął
moją skormną fizis? ;)
Zdjęcia mogą serwer zapchać szybko. Nie wiem jakie są możliwości, ale może
jednak warto zacząć? Jak by co - mam co wrzucać :)

pozdrówka,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,