[Czuwaj] KANDYDAT NA NACZELNIKA ZHP

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pią, 1 Kwi 2005, 10:55:50 CEST

Powiem krótko - 1 kwietnia!

Zubek
----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 01, 2005 10:43 AM
Subject: ODP: [Czuwaj] KANDYDAT NA NACZELNIKA ZHP

Jak mam być szczery, to:

Program Grupy "Tak dla ZHP"
Przede wszystkim jesteśmy za odmłodzeniem aparatu rządzącego naszą
organizacją. Poza transparentnością ZHP jako organizacji oraz przywróceniem
podziału terytorialnego jednostek harcerskich do struktur administracji
publicznej, jesteśmy za zniesieniem obowiązków opłacania składek
członkowskich przez zuchy oraz instruktorów po 50 roku życia.
Ponadto pragniemy motywować instruktorów do działalności harcerskiej poprzez
nagrody pieniężne, zwolnienia ze składek dla najlepszych, oraz stworzenie
funduszu zapomogowego.

brzmi raczej jak pobożne życzenia, a nie program dla ZHP.

Ponadto - jak dla mnie - opcja "nagród pieniężnych" i "zwolnień ze składek
dla najlepszych" - pachnie korupcją. I reszta będzie płaciła dla
"najlepszych"??

A CELÓW w szeroko pojętych dziedzinach wychowania i zarządzania organizacja
- nie widzę :(

Nius fajny, ale brzmi jak niusy polityków - hałas, a mało konkretów.

Pozdrawiam i czekam na więcej

Dominik Jan Domin