[Czuwaj] Co z imprezami?

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 3 Kwi 2005, 11:07:33 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Marek Jedynak
Sent: Sunday, April 03, 2005 10:24 AM
To: togro w togro.pl; Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Co z imprezami?

> W zaistnialej wczoraj sytuacji trudno organizowac imprezy harcerskie.
> Zwracam sie z pytaniem, czy ktos juz wie jak ZHP ustosunkuje się do
> tego w najbliższym czasie.
> Czy należy odwołac harcerskie rajdy/biwaki itd. i na jaki okres
>jeżeli tak?
>
> hm. Marek Jedynak
>
> ps. niestety mail z biura GK odbija mi, ze bedzie sprawdzony dop. 4
> kwietnia.

http://www.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=637

(.......)
Druhny i Druhowie!

1. ogłaszam miesięczną żałobę w Związku Harcerstwa Polskiego,
2. polecam okryć kirem sztandary harcerskie,
3. polecam założyć czarne opaski na krzyże harcerskie,
4. zalecam każdej instruktorce i instruktorowi ZHP refleksję na temat słów,
które kierował do Świata Jan Paweł II i wykorzystanie ich w codziennej pracy
wychowawczej,
5. polecam odczytać ten rozkaz na zbiórkach we wszystkich środowiskach
harcerskich.

Czuwaj!
hm. Wiesław Maślanka
(.......)
Zaś Rząd RP ogłosił żałobę narodową do dnia pogrzebu Ojca Świetego.

Czesław