Re: [Czuwaj] MSZA ŚWIĘTA W INTENCJI OJCA ŚWIĘTEGO

Zuzanna Zaleska zuz w op.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 19:17:37 CEST

Mam pytanie do harcerzy z Chorągwi Stołecznej - czy w związku z tym, że we
wtorek o godz. 17 na pl. Piłsudskiego jest Msza św. żałobną za Duszę Ojca
Świętego jest planowany nasz udział w charakterze służby porządkowej,
medycznej czy innej?

A skoro już Wojtek się podzielił refleksją, to i ja powiem, że w obliczu
wydarzeń w Watykanie z dużą mocą odczytuję słowa naszego Przyrzeczenia:
"..całym życiem pełnić służbę Bogu i Polsce..", które ostatnio były dla mnie
jakieś wyblakłe.
Chcciałabym umieć.

Pozdrawiam, choć trudno to powiedzieć - nie lękajmy się i czuwajmy!
zuza

---
pwd. Zuzanna M. Zaleska
Hufiec ZHP Wawrszawa Żoliborz